Hisense dezvăluie campania „Meciul perfect” pentru FIFA World Cup Qatar 2022™

Hisense dezvăluie campania „Meciul perfect” pentru FIFA World Cup Qatar 2022™
Publicat: 24/10/2022, 12:52
Actualizat: 24/10/2022, 12:58

Cu o lună înainte de începerea FIFA World Cup Qatar 2022™, Hisense, brandul global de electrocasnice și electronice, dezvăluie noua sa campanie „Meciul perfect” [EN: Perfect Match] pentru a sărbători călătoria captivantă a fanilor fotbalului din întreaga lume.

„Meciul perfect” este tema oficială pentru campania globală Hisense FIFA World Cup Qatar 2022™, care face referire la meciurile Cupei Mondiale cu momente foarte interesante și de neuitat ale telespectatorilor din fața televizorului și ale omologilor cu aceeași misiune, aspirații și calitate, prezentând relațiile perfecte dintre Hisense, FIFA World Cup Qatar 2022™ și fanii globali.

În cadrul campaniei sub denumirea „Meciul perfect”, Hisense își prezintă cele mai noi produse cu tehnologie avansată și calitate la standarde de top, Laser TV, televizoare cu tehnologie ULED, OLED sau QLED, etc., toate fiind  pregătite pentru a furniza telespectatorilor și fanilor fotbalului din întreaga lume o experiență plăcută de vizionare pe tot parcusul Campionatului Mondial de Fotbal.

Cea mai nouă inovatie a Hisense susține fanii globali în cadrul FIFA World Cup Qatar 2022™

La începutul acestui an, compania Hisense a anunțat că este sponsorul oficial al FIFA World Cup Qatar 2022™ și și-a promovat gama completă, premiată și inovatoare de televizoare și electrocasnice inteligente. Hisense este angajată față de crearea unei experiențe totale de vizionare a meciurilor pentru cea mai mare celebrare a fotbalului internațional, dezvoltând puterea sportului, conectând comunitatea globală în moduri noi și inovatoare și ajutând fanii globali să-și exprime fericirea, bucuria și pasiunea personală.

În ultimii ani, Hisense, în calitate de sponsor oficial pentru două turnee consecutive ale Cupei Mondiale FIFA, a insistat pe recunoașterea mondiala a brandului și pe îmbunătățirea recunoașterii produselor sale de top prin intermediul marketingului sportiv.

„Anul acesta, scopul nostru este să sărbătorim și să îmbunătățim momentele captivante de conexiune pentru fanii fotbalului în cadrul campaniei globale „Meciul perfect””, adăugă Candy Pang, Director General Adjunct al Departamentului de Management al Brandului al Grupului Hisense.

Noua campanie lansată de Hisense va fi unul dintre multiplele moduri de a promova brandul in cadrul Cupei Mondiale 2022. În luna ce urmează până la meciul de deschidere și pe durata întregului turneu, Hisense va lansa o serie de evenimente cu scopul de a-i aduce fiecărui pasionat de fotbal meciurile perfecte cu o experiență de vizionare reală în cadrul acestui festin sportiv global.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
O profesoară va sta la închisoare 13 ani după ce s-a aflat ce i-a făcut...
Cum arată apartamentul de 2460 de metri pătrați al lui Ion Țiriac. Detaliile din interior...
FOTO. Cum arată blonda care l-a asaltat pe fiul celebrului milionar român
El este fotbalistul român care a murit în accidentul cumplit de la Băița. Denis nu...
GALERIE FOTO Comoara din pădure: o femeie a descoperit într-un hambar abandonat 50 de mașini...
Povestea emoționantă a lui Patrocle, câinele căutat de toată România. Este căutat cu disperare de...
I-a turnat zilnic soțului înălbitor în cafea. Ce s-a întâmplat cu bărbatul la scurt timp:...
La ce salariu visează o angajată care ia acum minimul pe economie. "În mână, fără...
Descoperirea secolului! Breaking news!
Dovezile găsite acasă la Alexandru Piscan, presupusul spion al rușilor: fotografii și filmări detaliate de...
Vântul le-a dezgolit pe divele din România! Nu au avut nicio şansă în faţa naturii!...
Simptomele unui ambreiaj defect. Cum îți dai seama dacă ambreiajul trebuie aerisit?
Comisia Europeană: Cote d'Or, Milka, Oreo, Ritz, Toblerone s-au vândut la preţuri mai mari în...
Un COSMONAUT de TOP este CONVINS că NU suntem singuri în Univers
UNGURII, la ani lumină de România. Deja nu se mai poate face NIMIC, totul s-a...
Locul de muncă plătit regește, cu până la 100.000 dolari pe an. Ce trebuie să...
Ireal cât au ajuns să coste sicriele și locurile de veci în 2024
Răspunsul Gabrielei Cristea pentru urmăritorii care îi spun că fetele ei nu sunt aranjate întotdeauna:...
Imagini rare cu Mădălina Ghenea din adolescență. Dovada supremă că a fost de-o frumusețe răpitoare...
BANCUL ZILEI. Ora de fizică. Profesoara îi întreabă pe elevi de unde vine curentul. Doar...
Vulturii și‐au schimbat traseul de migrație pentru a evita războiul din Ucraina
×